تاریخ مطلب : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
کد 100001117

اولین جلسه حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت با حوزه روابط عمومی و حوزه دفتر شهردار

» اولین جلسه شهردار پاکدشت با حوزه روابط عمومی و حوزه دفتر شهردار در سال جدید برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری  شهر پاکدشت ؛ اولین جلسه شهردار پاکدشت با حوزه روابط عمومی و حوزه دفتر شهردار در سال جدید در سالن اجتماعات شهرداری پاکدشت برگزار گردید.

 

️این نشست صمیمی به ریاست حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت ، محسن پازوکی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت و پرسنل زیر مجموعه ، محمد محمد حسینی مسئول دفتر شهردار و پرسنل این حوزه برگزار گردید.

 

حمیدرضا شیخ ویسی در این نشست که با هدف ایجاد هماهنگی و همکاری بین پرسنل و همچنین تبیین برنامه ها و استراتژی های مدنظر شهردار به منظور بهبود عملکرد مجموعه برگزار گردید گفت : روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای شهرداری می باشد که در بطن شهر ، از یک سو مشکلات ، پیشنهادات شهروندان را به گوش مجموعه منتقل میکند و از سوی دیگر تلاشها و عملکرد مجموعه مدیریت شهری شهرداری پاکدشت را به شهروندان منتقل می کند.

 

️ شهردار پاکدشت در ادامه اظهار داشت :  ارتباطات یکی از مولفه های موفقیت یک سازمان است و این ارتباطات باید از درون سازمان آغاز و درمیان  مردم بسط پیدا کند.

 

️شیخ ویسی در پایان با اشاره به اهمیت نقش پرسنل حوزه شهردار در پیشبرد درخواست های شهروندان ، بر اصل تکریم ارباب رجوع تأکید کردو گفت : اصل فعالیت در پرسنل حوزه شهردار رعایت صیانت و امانت داری از مکاتبات و درخواست های مردمی می باشد . 

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید


  • نوشته شده
  • در چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 762