تاریخ مطلب : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
کد 100001122

به همت مدیریت شهری شهرداری پاکدشت؛ همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر در پاکدشت برگزار شد.

» همزمان با هفته جمعیت و به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، شهروندان پاکدشتی امروز جمعه به دعوت شهرداری پاکدشت، در همایش پیاده‌روی خانوادگی و کاشت نهال حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت،  محسن پازوکی مسول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت در این رابطه اظهار داشت: 

با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته توسط مدیریت شهری شهرداری پاکدشت، شهروندان پاکدشتی  در کنار حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت،  فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان در مجلس،  سعید اسدی ، علیرضا کاظمی و محمد موسوی اعضای شورای شهر ، حاجی مدیر فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری،  نمایندگان سازمان ها و ارگان های شهرستان ، پرسنل شهرداری و ... با حضور در بوستان ولایت واقع در منطقه حصارامیر شهر ضمن شرکت در اجتماعی بزرگ، با اجرای حرکات ورزشی در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تدارک دیده شده نیز شرکت کردند.

محسن پازوکی در ادامه گفت: طرح کاشت درختان مثمر از ابتدای اردیبهشت‌ماه توسط شهرداری پاکدشت آغاز گردیده که تا کنون  بیش از 500 درخت مثمر در حاشیه بوستان ولایت توسط شهروندان  کاشته شد.

پازوکی در رابطه با  سهولت  ایاب و ذهاب شهروندان  گفت : وسیله ایاب و ذهاب برای رفاه حال شرکت کنندگان در این همایش فرهنگی و ورزشی طبق اطلاع رسانی های صورت گرفته ،ساعت 7 صبح از پنج نقطه شهر پاکدشت (میدان شعبه/ شهرک دانشگاه، خیابان مرصاد/مسکن مهر امام رضا (ع)، انصار چهار/قوهه، میدان شیخ کلینی/ و میدان قدس به سمت محل برگزاری همایش حرکت نمود.

در انتها به شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه جوایزی اهدا شد .

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید


  • نوشته شده
  • در جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 707