تاریخ مطلب : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱
کد 100001201

هشدار شهردار پاکدشت به متخلفین

» سوله سازی‌های غیرمجاز در حریم و محدوده شهر پاکدشت تخریب خواهد شد

کلیه دیوارکشی‌ها و به دنبال آن احداث سوله بدون مجوز در حریم و محدوده شهر پاکدشت تخریب خواهد شد.

شهردار پاکدشت در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای استان تهران گفت: هرگونه ساخت و ساز در محدوده شهر پاکدشت باید تابع قوانین و مقررات ملی ساختمان باشد و پروانه‌ای که به سازنده گان داده می‌شود.
حمیدرضا شیخ ویسی گفت: بنده قاطعانه عرض می‌کنم که در مقابل هرگونه ساخت وساز غیرمجاز چه در محدوده و چه در حریم شهر پاکدشت که با فرون آباد، قیامدشت و بخشی از روستا‌های بخش مرکزی نقاط مشترک داریم با قوت خواهم ایستاد.
وی افزود: دیوارکشی‌های سنگینی در بعضی از نقاط شهر از گذشته شکل گرفته بود و اخیرا با خبر شدیم که بعضا نسبت به سوله سازی اقدام کردند.
شیخ ویسی گفت: حفظ اراضی کشاورزی و حریم شهر جزو تکالیفی است که قانونگذار برای دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط تعیین کردند و با هماهنگی دستگاه محترم قضایی نسبت به اعمال قانون و تخریب این ساخت و ساز‌ها که آینده شهر و شهروندان پاکدشت را تهدید می‌کند اقدام خواهیم کرد.
شهردار پاکدشت در پایان به سازندگانی که قصد تخلف در ساخت و ساز را دارند توصیه کرد که سرمایه‌های خود را حفظ کنند و افزود: افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کنند قطعا با اعمال قانون مستحدثات آن‌ها تخریب خواهد شد.

  • نوشته شده
  • در شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 854