تاریخ مطلب : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰
کد 10000717

برگزاری آئین گرامیداشت هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی و مراسم تجلیل از پرسنل سازمان آتش نشانی پاکدشت

» همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، مراسم تجلیل و قدر دانی از آتش نشانان ایثارگر شهر پاکدشت با حضور سرپرست شهرداری پاکدشت و اعضای شورای شهر پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت؛ مراسم گرامیداشت، تجلیل و قدر دانی از تلاش های شبانه روزی آتش نشانان، صبح امروز هفتم  مهرماه با حضور وحید تاجیک سرپرست شهرداری پاکدشت،  محمد نجفی رئیس شورای اسلامی شهر،  اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت،  محسن پازوکی مسول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی، داود تورانی معاونت خدمات شهر، احمد تاجیک مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری پاکدشت و جمعی از پرسنل سازمان  آتش نشانی  در ایستگاه آتش نشانی خاتون آباد برگزار شد.

وحید تاجیک  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای آتش نشان  بیان کرد: این روز فرصتی برای قدردانی از زحمات ارزشمند آتش نشانان قهرمان کشورمان است که برای حفظ امنیت و آرامش مردم شریف ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند و بنابر فرمایشات پیامبر اسلام(ص) که فرموده اند" هرکه سیلابی یا شعله ی آتشی را بازگرداند، برای او پاداش شهید است." در این مسیر خدمت و ایثارگری می نمایند.

وی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری  و شورای اسلامی شهر پاکدشت  در راستای مجهزتر ساختن آتش نشانی تصریح نمود: ما معتقدیم خدمتی که برای مردم عزیزمان انجام می دهیم باید به بهترین و زیباترین شکل ممکن صورت گیرد، چرا که وظیفه داریم بهترین خدمت را برای مردم همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم.

  
 محمد نجفی رئیس شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به نقش خانواده های آتش نشانان، صبر و از خود گذشتگی هایشان، بیان کرد: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا الگو و درس بزرگی برای مردم است که فرزندانشان جانفشانی برای امنیت و آرامش مردم کشورشان را به رفاه خود و خانواده ترجیح دادند.

در این مراسم یکی از آتش نشانان با قرائت سوگند نامه و تکرار آن توسط دیگر اعضا قسم یاد کردند که تا پای جان،از جان و مال مردم حفاظت و حراست نمایند.

 در پایان مراسم ،در این مراسم با اهداء  گل از پرسنل آتش نشانی شهرداری پاکدشت قدردانی بعمل آمد و از تجهیزات خریداری شده در ایستگاه آتش نشانی خاتون آباد رونمایی شد.

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید


  • نوشته شده
  • در چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 665