تاریخ مطلب : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰
کد 10000805

شهردار پاکدشت مهمان سازمان همیاری و شهرداری های استان تهران

» حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت بهمراه نجفی رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت در محل سازمان همیاری و شهرداری های استان تهران حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر  پاکدشت،  حمیدرضا شیخ ویسی شهردار  پاکدشت بهمراه نجفی رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت و محسن پازوکی مسول سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری پاکدشت در محل سازمان همیاری و شهرداری  های استان  تهران حضور یافت .

در این جلسه که به ریاست دهقان رئیس سازمان همیاری و شهرداری های استان تهران برگزار گردید ،شیخ ویسی شهردار پاکدشت گفت : پروژه های عمرانی با خرید ماشین آلات راهسازی شتاب بیشتری خواهد گرفت .

ایشان در ادامه اظهار داشت:شهرداری با  فعالیت ماشین آلات مستهلک و فرسوده ، متحمل بار مالی خواهد شد .

در این جلسه همچنین بر لزوم  انضباط شهری تاکید شد و با توجه به اینکه به زودی ، دست فروشان و میوه فروشان سد کننده معابر در مکانهای در نظر گرفته شده مستقر میشوند ، پس صاحبین این نوع مشاغل ملزم به رعایت قوانین وضع شده در رابطه با طرح انضباط شهری می باشند. 

 شهردار پاکدشت  در این جلسه گزارشی از  اجرای پروژه‌ های عمرانی شهرداری از جمله بهسازی بلوارها و میادین، احداث بوستانها ، استودیو شهر ، مرکز پایش تصویری و … ارائه کردند و ضمن بررسی مشکلات ایجاد شده در خصوص روند وضعیت پروژه‌ها اعم از سرعت اجرای پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو، بر لزوم اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری از دهقان درخواست همکاری بیشتر در این رابطه نمود.

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید


  • نوشته شده
  • در یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 362