تاریخ مطلب : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰
کد 10000714

دیدار مجموعه مدیریت شهری با خانواده جانبازان و مدافعین سلامت

» وحید تاجیک سرپرست شهرداری پاکدشت به همراه محمد نجفی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده معزز جانباز مرحوم بیژن ترابی و خانواده همکار گرامی مرحوم عباس عباسی دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت؛ عصر امروز، موحید تاجیک به همراه  محمد نجفی رئیس شورای اسلامی ،اعضای شورای اسلامی شهر ، محسن پازوکی مسول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت و نوری مسول امور ایثارگران شهرداری  با خانواده معظم مرحوم جانباز بیژن ترابی برادر سردار شهید مسعود ترابی  و همچنین خانواده همکار گرامی آقای عباس عباسی دیدار نمود.

🔴سرپرست شهرداری پاکدشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت :عزم جانبازان و خانواده ایثارگران  و ایستادگی در پای ارزشهای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری  ایشان روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می کند.
وی اضافه کرد: تلاش داریم آنچه در توان داریم و میسر است در خدمت به خانواده معظم یثارگران باشیم و این مایه افتخار است.

🔴اعضای شورای شهر نیز در این دیدار با یادآوری فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

🔴محمد نجفی رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت با تأکید بر این که تکریم ایثارگران  و خانواده آنها به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده آزادگان و ایثارگران  تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید


  • نوشته شده
  • در شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 712