تاریخ مطلب : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳
کد 100002323

با حضور جانشین دادستان شهرستان پاکدشت ؛ جلسه کارگروه مقابله با سد معبر شهرداری پاکدشت برگزار شد

» جلسه کارگروه مقابله با عوامل سد کننده معابر با حضور سرپرست شهرداری پاکدشت و جانشین دادستان شهرستان پاکدشت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت؛ این جلسه با حضور رضا حسینی سرپرست شهرداری پاکدشت، محمدعلی علیمراد جانشین دادستان شهرستان پاکدشت، حسین شصتی ناظر حوزه دفتر شهردار،مرتضی تفرشی مدیر منطقه دو، محمد زنگوئی معاونت شهرسازی و معماری، محمدرضا پازوکی مسؤل  خدمات شهر منطقه یک، رضا سیری مسؤل خدمات شهر منطقه دو، شهرود میرزائی مسؤل امور دکه ها ، رئیس اتاق اصناف و....  با هدف ساماندهی و انتظام بخشیدن به کیوسک های مطبوعاتی و دکه ها و ساماندهی دستفروشان به ویژه وانت بارها در سطح شهر در محل سالن جلسات شهرداری پاکدشت برگزار گردید.

🔶حسینی در حاشیه این جلسه گفت: برخی از کیوسک ها مانع عبور و مرور شهروندان در مسیرهای سواره رو و پیاده راه ها می شود و از این جهت سد معبر از تخلفات شهری است و شهرداری می تواند با حفظ کرامات خاطیان به وسیله مأمورین خود، رأسا نسبت به رفع آن اقدام نماید.


🔶سرپرست شهرداری پاکدشت در پایان اظهار داشت: در این جلسه به آسیب شناسی اجتماعی و مشکلات کیوسک داران و وانت بارهای سد کننده معابر پرداخته شد و در همین راستا معضلات مربوط به سد معبر که مطالبه عمومی است و قوانین مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

🔸💠🔸🔹🔶
 روابط عمومی

━━━💠🍃🌸🍃💠━━

🗓 نوزدهم تیر ماه 1403

🔴 با ما همراه باشید از طریق 👇:

🌐shahr-pakdasht.ir
🌐@shahrdari_pakdasht
🌐 https://eitaa.com/shahrdaripakdasht

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید


  • نوشته شده
  • در سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 71