تاریخ مطلب : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳
کد 100002332

برگزاری اولین نشست شورای معاونین با شروع مدیریت شهردار جدید پاکدشت

» اولین نشست شورای معاونین شهرداری پاکدشت با شروع به کار مدیریت جدید پیمان شکرزاده و با هدف برنامه ریزی لازم جهت تحقق و عملیاتی نمودن اهداف شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت ؛ این جلسه به ریاست  پیمان شکرزاده شهردار پاکدشت و با حضوربهزاد داودی مسئول حراست ، پیروز نیک پور مسئول بازرسی، رامین بیاتی معاونت توسعه مدیریت و منابع ، وحید تاجیک معاونت امور زیربنایی و ترافیک، مدیران مناطق  ، معاونین ، و... در محل سالن جلسات شهرداری پاکدشت برگزار گردید.

💠شکرزاده با تأکید بر تعهد، تمرکز و تلاش بی وقفه  مجموعه مدیریت شهری در این جلسه اظهار داشت : مهمترین رسالت مدیریت شهری  خدمت به مردم و افزایش رضایتمندی در بین شهروندان است .

💠وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی معاونت و واحدهای مربوطه و سازمان‌ های تابعه، باید برنامه ای مناسب به صورت کمی و کیفی ارائه نموده و با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه شهرداری اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند.
💠شهردار پاکدشت تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان را از مهمترین وظایف شهرداری برشمرد و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.

💠لازم به ذکر است ،در این جلسه، معاونین، چکیده ای از عملکرد واحدهای مربوطه در سال چهار ماهه نخست سال 1403را ارائه نموده و به تشریح برنامه های آتی و  وضعیت کنونی و  همچنین نیازهای واحد مربوطه، پرداختند.
🔸💠🔸🔹


🔶💠روابط عمومی

━━💠🍃🌸🍃💠━━
🗓 سوم مرداد ماه 1403

🔴 با ما همراه باشید از طریق :

🌐shahr-pakdasht.ir
🌐@shahrdari_pakdasht
🌐 https://eitaa.com/shahrdaripakdasht

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 83