تاریخ مطلب : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
کد 100002333

سرکشی و بازدید شبانه شهردار پاکدشت از فعالیت های حوزه خدمات شهر ، ادوات و ماشین آلات

» پیمان شکرزاده شهردار پاکدشت در بازدید شبانه و سرزده از فعالیت حوزه خدمات شهری و نحوه ارائه خدمات در سطح منطقه یک و دو بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت؛ شکرزاده در این بازدید که همراه با مدیران شهری صورت پذیرفت، ضمن بازدید از مرکز خدمات شهری شهرداری با پاکبانان و پرسنل این حوزه شهرداری دیدار و از زحمات کارکنان حوزه خدمات شهری ، تقدیر کرد.

🔹شهردار پاکدشت با اشاره به نقش موثر پاکبانان در ارتقای رضایت شهروندان از خدمات شهرداری گفت: نظافت خیابان‌ها و معابر شهر از اولویت های شهرداری به شمار می‌آید، از این رو انتظار داریم تا نظافت شهر، جمع‌آوری زباله و رفت و روب شهر به صورت مستمر و روزانه انجام شود.
🔹وی در ادامه بازدید از امکانات ، تجهیزات و ادوات  بر سرویس دهی منظم به خودروها و آمادگی و بهسازی ماشین آلات این واحدها تاکید کرد.
🔹شهردار پاکدشت در ادامه با اشاره به اینکه به روز بودن ادوات ،ماشین آلات و تجهیزات حوزه خدمات شهری متضمن توانمندی این حوزه مهم و خطیر است،بیان نمود: بهره مندی از تجهیزات به روز میتواند درروند خدمت رسانی مطلوبتر تاثیرگذار باشد.
🔹شکرزاده در این بازدید خطاب به مدیران خدمات شهری با اشاره به ظرفیت بالا و پتانسیل موجود در این حوزه خدماتی، خواستار ارتقای سطح خدمات شهری شد.
🔹در جلسه ای که پس از بازدید تشکیل شد،نحوه جمع آوری، انتقال و امحای پسماند، مراکز دپوی زباله و نخاله ساختمانی، نظافت و پاکسازی معابر و جوی های سطح شهر مورد بررسی قرار گرفت.

🔹شکرزاده در پایان گفت:  شهروندان می توانند مشکلات حوزه خدمات شهری را به سامانه تلفنی 137 اعلام کنند تا اقدام لازم برای حل آن ها در دستور کار مدیران و مسئولان خدمات شهری قرار گیرد.

🔹🔸💠🔸🔹

🔶💠  روابط عمومی

━━━💠🍃🌸🍃💠━━
🗓 بامداد ششم مرداد ماه 1403

🔴 با ما همراه باشید از طریق :

🌐shahr-pakdasht.ir
🌐@shahrdari_pakdasht
🌐 https://eitaa.com/shahrdaripakdasht

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت

  • نوشته شده
  • در شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 61