تاریخ مطلب : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
کد 100002401

مدیریت شهری، با قوت پای کار ایستاده است.

» مجموعه مدیریت شهری شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت ، گام به گام ، پیشرفت بیش از سی پروژه عمرانی سطح شهر را رصد می کند.

🔺 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شهر پاکدشت؛پیمان شکرزاده در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر که به همراه مجموعه مدیریت شهری شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت صورت پذیرفت گفت: مجموعه مدیریت شهری پای کار تکمیل پروژه های شهر ایستاده است.

 

🔹 با پیشرفت روزافزون پروژه های عمرانی در سطح شهر، مجموعه مدیریت شهری به منظور نظارت مستقیم و تسریع هر چه بیشتر در پیشبرد این پروژه ها از آن ها بازدید به عمل آوردند.

🔹 این فرآیند از ساختمان اداری منطقه دو آغاز شد. این ساختمان در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان پس از چندین سال تأخیر به علت وجود معدود مشکلاتی مابین شهرداری و پیمانکار ، پس از پیگیری های شهردار وقت و مصوبه شورای اسلامی شهر پاکدشت و با همراهی مجموعه قضایی تحویل گرفته شدو پس از تجهیز امکانات در روزهای آتی ، بازگشایی خواهد شد.

🔹 مقصد بعدی هیئت بازدید، روند زیرسازی ،آسفالت و جدول گذاری در معابر اصلی و فرعی شهرک انقلاب بود.

🔹 این عملیات در راستای طرح بهسازی معابر سطح شهر، افزایش رفاه حال شهروندان، تسهیل و تسریع در تردد شهروندان و همچنین با هدف ترمیم خیابانهای مواصلاتی اصلی و مناسب‌سازی محیط شهری در کوچه های 1 الی 9 خیابان مصطفی خ م ی نی  اجرایی شده است.

🔹 در ادامه، بلوار شمالی شهدای مظفر که با اعتباری بالغ بر 495 میلیارد ریال و در قالب 4 خط رفت و برگشت به طول 1600 متر و عرض 50 متر  پارک ملل را به بلوار امام خ م ی ن ی(ره) متصل می کند، مورد بازدید قرار گرفت.

🔹 پروژه عمرانی احداث پارک جنب میدان س پ ا ه به مساحت 8700 متر مربع ،پروژه بعدی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

🔹 عملیات اجرایی پروژه شامل جدول گذاری، کفپوش و فضای سبز است و امکاناتی  از جمله مبلمان پارکی، زمین بازی کودکان و ...  برای دسترسی شهروندان در این پارک  فراهم می شود.

🔹   ایستگاه بعدی که مدیریت شهری در آن توقف داشت، بلوار ش ه ی  د مطهری و بازدید از عملیات هم سطح سازی ،حد فاصل بلوار امام رضا(ع) تا خیابان ش ه ی د نساجان به مساحت 2500 متر مربع بود .

🔹 آخرین پروژه که یکی از مهم ترین پروژه ها نیز محسوب می شود، پروژه سرپوشیده نمودن کانال آب محله بهاران بود.

🔹در این پروژه که با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال آغاز گردید، شاهد بیش از هفتاد درصد رشد فیزیکی عملیات هستیم.

🔹این طرح عملیاتی در راستای افزایش ضریب ایمنی شهروندان، کاهش آلودگی محیطی، افزایش سطح بهداشت و کاهش حشرات موذی آغاز شد که پس از اتمام پروژه ، طرح زیباسازی ، المان های نوری، مبلمان شهری، پیست دوچرخه سواری و... اجرایی خواهد شد.

🔹پارک معلم ، فاز سوم اراضی البرز، لکه گیری در معابرشهرک دانشگاه و... از دیگر نقاط بازدید و سرکشی توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بود.

━━━💠🍃🌸🍃💠━━

🗓 مهرماه 1403

🔴 با ما همراه باشید از طریق :

🌐shahr-pakdasht.ir

🌐@shahrdari_pakdasht

🌐 https://eitaa.com/shahrdaripakdasht

🇮🇷 روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید


  • نوشته شده
  • در شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 57