تاریخ مطلب : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳
کد 100002432

مسجدی دیگر در جهت دیدار و پاسخگوئی

» مدیریت شهری شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت با همراهی مسولین شهرستانی با حضور در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک مسکن مهر امام رضا (ع)پاسخگوی شهروندان بودند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت ؛ ادامه طرح پاسخگوئی با محوریت مساجد، امشب بیست و پنجم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت، پیمان شکرزاده شهردار پاکدشت، محمد موسوی نائب رئیس و احمد نجفی عضو  شورای اسلامی شهر پاکدشت، بهزاد داودی مسؤل حراست، مرتضی تفرشی مدیر منطقه دو،‌معاونین و مدیران مدیریت شهری در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرک مسکن مهر امام رضا(ع) برگزار شد.

🔹شهردار پاکدشت در رابطه با این طرح گفت: در مدیریت شهری بر این باور هستیم که مساجد محور اجرای برنامه های اجتماعی ، فرهنگی و شهرسازی در محله ها هستند و با توجه به رویکرد شهرداری پاکدشت  مبنی بر محله محوری و ارتباط مستقیم مدیریت شهری با شهروندان؛ سومین برنامه از این طرح در شهرک مسکن مهر امام رضا(ع)برگزار گردید.


🔹 وی در ادامه افزود: رسیدگی به درخواست های شهروندان در حوزه مدیریت شهری ، مورد تاکید شهرداری می باشد،درهمین راستا این موضوع به عنوان محور اصلی در برنامه اجرایی قرار گرفته و در همین خصوص جلسات متعددی با شهروندان در مساجد در نقاط مختلف شهر برگزار می شود .


🔹 شهردار پاکدشت در پایان اظهار داشت: مدیریت شهری در دوره جدید با تدوین برنامه ای ابتکاری  با هدف برقراری دیدارهای مردمی بیشتر و دریافت چهره به چهره و بی واسطه مطالبات عمومی و احصاء مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف و همچنین افزایش مشارکت، همگرایی و امید آفرینی اجتماعی، روزهایی در هفته را به برگزاری جلسات ملاقات عمومی در مساجد با حضور عموم مردم اختصاص داده است.
━━━💠💠━━
🔴 با ما همراه باشید از طریق :

🌐shahr-pakdasht.ir
🌐@shahrdari_pakdasht
🌐 https://eitaa.com/shahrdaripakdasht

🇮🇷 روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت

جهت رویت و بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید


  • نوشته شده
  • در یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 15