به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت؛پیمان شکرزاده در خصوص رویکرد شهرداری پاکدشت به پروژههای نیمه تمام این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه رضایت مردم از مدیریت شهری ارتباطی تنگاتنگ با آنچه هر روز از اقدامات و ارائه خدمات میبینند دارد، از همان ابتدای حضور در این شهرستان رسیدگی ویژه به پروژههای بر زمین مانده را در دستور کار قرار دادیم.
شکر زاده با بیان اینکه مدیریت شهری پاکدشت در تعریف پروژهها، همواره بر سه رکن اساسی و مهم پاسخگویی به مردم، نظارت مداوم و تخصص محوری پایند بوده است گفت: در تعریف پروژهها، اولویت بندی بر اساس نیازمندی مردم، نظارت مستمر بر روند پیشرفت پروژهها و بهره مندی از افراد متخصص برای رسیدگی به امور عمرانی از مواردی است که در دستور کار قرار داشته است.
وی با تاکید بر اینکه تمرکز مدیریت شهری پاکدشت بر تکمیل پروژههای نیمه تمام است، بیان کرد: 52 طرح عمرانی و خدماتی آغاز و بخشی به بهرهبرداری میرسد و در اختیار مردم عزیز این شهرستان قرار میگیرد.
شهردار پاکدشت با اشاره به اینکه موارد و مشکلات شهروندان به صورت نظام مند و از طریق حضور مستمر در سامانه 137، حضور در مساجد و ملاقات چهره به چهره و ملاقاتهای مردمی در شهرداری در حال انجام است، بیان کرد: رسیدگی به سیما منظر شهری، تجهیز آتش نشانی برای پیشگیری و پاسخ در زمان وقوع بحرانهای طبیعی و انسان ساخت، توجه جدی به آسفالت ریزی در محلات کم برخوردار، توسعه فضای سبز شهری و اقدامات ویژه جهت تسهیل در آمد و شد مردم از دیگر موارد و فعالیتهای، مدیریت شهری پاکدشت بوده است.