به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت ؛
شکرزاده با اشاره به اینکه سامانه 137 به عنوان گوش شنوای مدیریت شهری است و مجموعه شهرداری تلاش خود را بکار گرفته تا مشکلات مردم را از طریق این سامانه و بدون حضور شهروندان رفع نماید وامروز سعی شد تا با حضور در این سامانه بصورت مستقیم مشکلات شهروندان را شنیده و شهروندان دغدغه های خود را با مدیران شهرشان در میان بگذارند
وی در ادامه گفت : سامانه 137 با هدف ایجاد زمینۀ مناسب برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، رفع مشکلات و معضلات شهری، مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاه ها و نظرات شهروندان در زمینه مدیریت شهری و در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط موثر شهروندان با مدیران شهرداری راه اندازی شده است.
شهردار پاکدشت در پایان گفت طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته ، از روز شنبه الی چهارشنبه مدیران و معاونین شهری از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر از طریق سامانه 137 پاسخگوی شهروندان خواهند بود.
🔹🔸💠🔸
🔴 با ما همراه باشید از طریق :
🌐shahr-pakdasht.ir
🌐@shahrdari_pakdasht
🌐 https://eitaa.com/shahrdaripakdasht
🇮🇷 روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت