تاریخ مطلب : پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
کد 100002346

تسریع خدمات مدیریت شهری با آغاز طرح «نهضت پاسخگویی با رویکرد مسجد محوری»

» پیمان شکرزاده شهردار پاکدشت در حاشیه حضور در مسجد امام سجاد (ع) شهرک انقلاب با اشاره به استفاده از ظرفیت مساجد در راستای شناسایی و حل مشکلات شهروندان اظهار داشت: این طرح با هدف برقراری دیدارهای مردمی بیشتر و دریافت چهره به چهره و بی واسطه مطالبات عمومی و دریافت مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف و همچنین افزایش مشارکت و امید اجتماعی آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت؛ شکرزاده با اشاره به اینکه این طرح از مسجد امام سجاد در شهرک انقلاب آغاز گردیده گفت: با توسعه ملاقات های مردمی با شهروندان با محوریت مساجد تلاش داریم تا گوش شنوایی برای رسیدگی به مشکلات مرتبط با مباحث شهری مردم باشیم.

🔹وی اظهار کرد: آنچه که برای ما مهم است پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های مردم که در دیدارهای مردمی با مسئولان شهری بیان می‌کنند و بر همین اساس درخواست هایی که نیاز به پیگیری داشته باشند به صورت مکتوب دریافت و رسیدگی خواهند شد.

🔹شکرزاده افزود: این طرح  به صورت مستمر و متوالی در مساجد نواحی مختلف شهر برگزار خواهد شد و تلاش می شود تا در مسیر حل مشکلات مردم گام برداشته و سبب افزایش رضایتمندی آنها شویم.
🔹🔸💠🔸🔹

🔶💠   روابط عمومی

━━━💠🍃🌸🍃💠━━
🗓 مرداد ماه 1403

🔴 با ما همراه باشید از طریق :

🌐shahr-pakdasht.ir
🌐@shahrdari_pakdasht
🌐 https://eitaa.com/shahrdaripakdasht

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت

  • نوشته شده
  • در پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 103